MUISTATHAN ETTÄ JONREALIN SUKU ON MUUTTANUT! UUSIA OSIA EI ENÄÄ TULE VUODATUKSEEN, MUTTA UUTEEN OSOITTEESEEN KYLLÄ! SINNE PÄÄSET TÄSTÄ!! Nämä osat (1-3 ja sukupuu) ovat myös luettavissa uudessa osoitteessa, kuten myös uudet osat!Ensimmäinen osa eteni todella nopeasti, ja niin myös tämäkin. Olen pahoillani. Yritän seuraavaan osaan saada hieman hidastetta... Minä-muodossa tarina, Niko puhujana. Jos minulla (Inolla) on jotain kommentoitavaa, pistän sen kursivoidulla tekstillä. Huomasin että jotkut kuvat ovat menneet vähän mössöksi, mutta ei se varmaan kauheasti haittaa.

2.jpg
Lunta satoi kilotolkulla ja tietenkin minun pitää tehdä jokatalvinen lumienkeli. On tämä lumi kyllä hassua, vaikka kampaamoni pilasikin.


4.jpg
Pussailimme Katrin kanssa. Pyysin häntä asumaan luoksen, mutta hän ei suostunut...

5.jpg
Makuhuoneen vieressä pingviinipä päätti jutella lumiukon kanssa. Taitaa olla pingviinillä aika tylsä elämä, jos piristystä saa lumiukon kanssa puhumisesta.

6.jpg
Saimme rakennettua mukavan vessatilan. Vielä pari seinää ja katon saa pistettyä, huraa!

7.jpg
Muhinoimme Katrin kanssa. Aili katsoo takana, mutta eipähän ole minun ongelmani. Aili on Aili ja minä olen Niko.

8.jpg
Pyysin nyt Katria asumaan luokseni ja hän suostui. Katri toi 5000 simeleonia. Nyt alkaa kunnon remontti, aivan kuin siinä televisio-ohjelmassakin.

9.jpg
Katri vaihtoi asukseen tuon koltun, minkä Aili oli ostanut.

10.jpg
Hiusten tyyliäkin hän muutti. Nyt hän näyttää todella säteilevältä. Voisin jopa kuvitella nyt, että menisin hänen kanssaan naimisiin.

11.jpg
Pingviini juttelee hajotetun lumiukon kanssa. Miten lumiukot voivat olla noin kiinnostavia? Remontoimme taloamme Katrin tuomilla rahoilla. Nyt kotini näyttää ihan kodilta. Ainakin ulkopuolelta...

12.jpg
... muttei sisäpuolelta. Kotimme on sisältä aika, ööh, mielenkiintoinen.

13.jpg
Haluan lapsia, siispä ehdotin lapsen tekoa. Siirryimme makkariin ja alkoi tapahtua. Tuutilaulu taas soi...

14.jpg
Nyt se on päätetty. Katrista tulee vaimoni. Vaihdoin juhla-asun päälleni.

15.jpg
Kerroin asiasta Katrille ja hän suostui...

16.jpg
... huraa. Häitä vietetään nyt. Nyt kyllä täytyy työpaikalle soittaa, että olen "kipeä", sillä en ole ollut moneen päivään töissä. Soitin töihin ja aloin keksimään tekosyytä: "Minulla on ihan järkyttävän pääkipeä, oksennustauti, yskä, ripuli, vatsakipeä ja olin juuri polvileikkauksessakin. Saisinko tämän päivän vapaaksi?

17.jpg
"Oi. Kuulostat todella kipeältä, pidä tämä päivä vapaata", kuului mysteeriseltä naiselta puhelimesta. Itse kikatin, sain vapaata. Ähäkutti, eikö se nyt tajunnut, että en minä ole missään polvileikkauksessa ollut. Hihhei. Nyt vietetään häitä. Soitanpas ystävilleni ja pyydän heitä paikalle. Toivottavasti työnantaja ei satu paikalle.

18.jpg
Häävieraat saapuvat.

19.jpg
"Voi Katri, tuletko vaimokseni?" kysyin. Katri vastasi: "Tietenkin tulen!". Suutelimme antaumuksella, joka oli aivan ihanaa. Katri oli sitäpaitsi käyttänyt Sabellon kosteuttavaa huulirasvaa, ihanan pehmeät huulet.

20.jpg
"Ota kakkua kulta", pidimme hauskaa. Onneksi sentään Katri ei tukehtunut.

21.jpg
Aili taisi syödä liian paljon kakkua...

22.jpg
... ja olla liian kauan ulkona. Aili on ihan paleltunut. Hän aloitti jumppaamisen, jotta saisi ruumiinlämpöään hieman korkeammalle ja kilot karistettua.

23.jpg
VUUUHHHUUU! UNELMAHÄÄT! Hääjuhlat onnistuivat täydellisesti. Tämän jälkeen on mukavaa mennä limusiiniajelulle kullan kanssa.

24.jpg
Aili sai kilot karistettua, mutta lämpötila ei noussut.

25.jpg
Sisustimme keittiötä hieman lisää.

26.jpg
Että tuo Anna jaksaa. Hän vieläkin varastelee lehteämme. Onhan se hyvä, että roskalehdet lähtevät pois, mutta työpaikkaa jos pitäisi etsiä, olisi ongelmia. Katrin pitäisikin etsiä töitä, hän on työtön.

27.jpg
Opetin Nannaa kävelemään. Eihän tuo lapsukainen oppinut mitään, joten jätin asian sikseen. Joku saa myöhemmin opettaa.

28.jpg
Ensimmäinen ruokailu uudella pöydällä. Mmmm... Muroja...

30.jpg
Katrin raskaus eteni.

31.jpg
Voi ei. Rahat loppuivat. Sisäkölle ei riittänyt rahaa ja tuo ilkimys meni ja otti pöydän. Miksi juuri meidän kodillemme käy näin? Rahatilanne on rankka.

32.jpg
Ja samoin kävi lastenhoitajalle. Miten tuo kehtaa varastaa VESSANPÖNTÖN? Olisi edes ottanut vaikka pöydän, mutta ei.

33.jpg
Ja aili se vaan luulee, että häntä odotetaan kotiin. Huutaa täysillä: "Täällä minä olen, eläköön!", vaikkei edes saanut ylennystä. Kaikkea tuo Aili sitten luulee, pitäisikö minun olla häntä vastassa: "ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN", vaikka minulla onkin toinen nainen?

34.jpg
Minulla on niin hyväkäytöksinen poika. Oskari on niiiiiin kiltti.

35.jpg
Aloimme Ailin kanssa nyt opettamaan lapsiamme kävelemään. Pakkohan niiden joskus se taito on oppia.

36.jpg
Nanna jo oppi kävelytaidon, joten Aili opetti Nannaa puhumaan.

37.jpg
Katrin raskaus eteni. Vauvan tulo on lähellä. Tuleekohan sieltä tyttö vai poika? Kaksosia en usko, että tulee, sillä miten voisi olla niin kehno tuuri, että saisi kahdet kaksoset. Ajatuskin järkyttää.

38.jpg
Nyt minun on pakko alkaa keskittyä työhön. Minulla elämäntoiveeni on, että pääsisin rikollisuus uran huipulle ja olen vielä ensimmäisellä tasolla...

42.jpg
Minä ja Aili olimme töissä, Katri kotona. Katri keskittyi kulkukoiran viihdyttämiseen kepin kanssa silloin, kun lapset ovat huutamassa kehdoissaan. Katri ei osaa hoitaa lapsia, jos minä olisin kotona, näin ei tapahtuisi.

43.jpg
Eipä tullut vieläkään ylennystä. Miksi juuri minä en saa ylennystä? Surullista.

44.jpg
Taasko tämä aika on. Oskarin aika on muuttua lapseksi...

45.jpg
Tässä on Oskari. Oskari oli platinamielellä kasvaessaan lapseksi. Itse järkytyin suunnattomasti, millainen Oskarista tuli.

46.jpg
Ja tässä on Nannna, lapsena.

47.jpg
Nannan lähikuva. On se kyllä söötti...

48.jpg
Aili hyökkäsi kimppuuni. Vieläkin hän on vihainen siitä, kun petin häntä. On tämä elämä kyllä kummallista. Ihmettelen suunnattomasti, miksi ihmeessä Aili on vieläkin vihainen. En koskaan tajua naisia.

49.jpg
"APUAA! SYNNYTYS ALKAA! TULKAA TÄNNE!" huutoa kuului ulkoa.

50.jpg
Poikalapsi tuli. Hänen nimensä on Esko...

51.jpg
Ja valitettavasti tuli kaksoset. Taas. Tämän lapsen nimi on Emilia.

52.jpg
Soitan Annalle ja yritän saada välit kuntoon, jotta hän lopettaisi lehtien varastamisen.

53.jpg
Jumppasin, että saisin nämä ylimääräiset kilot pois.

54.jpg
Hupsista, ovela suunnitelmani suhteiden korjaamisesta tyssäsi siihen, kun työautoni jo körötteli pihaani kohti.

55.jpg
Nyt taitaa kyllä jotain olla tekeillä, kun Aili ja Katri rentoutuvat samassa sängyssä... Toivottavasti Aili ei juoruile mitään minusta Katrille, jonka takia Katri jättäisi minut. Huihui.

56.jpg
HURRAA! RAHAA TALOON! Sain ylennyksen juoksupojaksi! Olen nyt kakkostasolla. Jippiajee.

Sisustelimme vessaa ja makuuhuonetta. Vielä tarvitsisi saada lastenhuoneeseen rahaa, kun kerta nyt on neljä lasta. 5 simiä, jotka tarvitsisivat sängyn, mutta on vain yksi parisänky. Ei todellakaan mene hyvin. Vauvat sentään voi nukkua kehdoissa, mutta miten meille viidelle käy?

Nyt on oikeasti jokin vialla, kun tuli jo toiset kaksoset. Miten voi olla mahdollista oikeasti? Eikä minulla mitään hackejakaan pitäisi olla O_o